fot. mgr Regina Wójcik

Wycieczka do Łodzi i Warszawy

14-15 czerwca klasy IV-VII odwiedziły stolicę i Łódź. Dopisała nam piękna pogoda i humor. Zwiedziliśmy Stadion Narodowy, gdzie poczuliśmy atmosferę rozpoczynających się mistrzostw. Następnie zwiedziliśmy Muzeum Miniatur XIX-wiecznej Warszawy i Starówkę. Z kolumny pomachał nam Król Zygmunt ubrany w barwy narodowe na czas Mistrzostw Świata w piłce nożnej w Rosji. Na rynku powitała nas Syrenka. Następnie udaliśmy się do Sejmu RP, gdzie obserwowaliśmy obrady parlamentarzystów. Warszawę opuściliśmy późnym popołudniem i dotarliśmy na nocleg pod Łodzią. Wieczorem udało się nam rozegrać mecz i zorganizować kilka klasowych imprez.

Kolejnym punktem wycieczki była Łódź, stolica filmów i tekstyliów. Ogromne wrażenie wywarło na nas Muzeum Fabryki. Słynna Ulica Piotrkowska z Aleją Gwiazd i oryginalnym Pasażem Róży to kolejne zauroczenie Łodzią. Podziwialiśmy oryginalne murale i przytuliliśmy Misia Uszatka. W Centrum Handlowym Manufaktura kupiliśmy pamiątki z wycieczki. Wycieczka była bardzo udana.